搜尋

我女朋友很好色 港產美少女

唉。。。我發覺我女朋友好咸濕丫。。。

首先佢對我身體極度好奇,又好鍾意我摸佢wo,有時佢會主動攞我隻手放係佢個胸or下面,想我摸佢

咸濕我都唔緊要,有一日佢好興奮咁同我講"頭先坐港鐵好多人,所以有個同佢差唔多年紀的男仔下體貼住佢屁股,個男仔的呼吸聲好大"

唉。。。我同佢未有性行為的,佢話佢自己之前都未試過做愛,聽人講女仔試過做愛的話會更咸濕,我怕睇佢唔住丫。。。

請問其實係咪個個女仔都係咁嫁?我怕佢咸濕到出去搞3搞4丫,請問點先可以防止佢搞3搞4呢?我真係好擔心。。。






























贊助網站

贊助

我的標題 網頁內容

網誌存檔

Powered By Blogger

追蹤者