搜尋

老公的女性朋友


呢幾日老公放假在家,琴日中午他一個女性朋友打電話來叫他去整電腦,但個女性朋友係我唔鍾意見到的人,我討厭他一訓醒即刻扑過去幫手,而且他去時連打個電話俾我講聲都冇,到夜晚6點幾先打俾我.到我8點幾放工返到屋企,先知原來他仲諗住叫我過去同個女性朋友食飯,但我依家已經大佐肚兩個幾月,放工返到屋企又要扑出去咁遠會合他地食飯!好激氣呀!明知我介意他同個女人一起見面,都仲要收收埋埋唔肯坦白同我講聲先,仲講乜野驚我知道會好惱!你唔講我仲惱啦!

琴晚返來他死都話係個女人的男友先call他的,但他手提顯示根本就冇,全是個女人打佐幾次過來.他死都唔肯認,仲話要上網查返電訊單如果有的,問我同我離婚得唔得,仲話會離硬.離咪離!他平時同個女人話題仲多過我,而且他俾我感覺一路都係鐘意個d比較成熟的(我係比較靚妹的型,他的外表也較成熟).我依家最擔心的係我肚裡的bb,他琴晚只係話要離婚,提都冇提bb點算的事,激死我啦!

贊助網站

贊助

我的標題 網頁內容

網誌存檔

Powered By Blogger

追蹤者